הרמת כוסית לכבוד חג האביב

עכשיו אחרי שנגמר פורים והאביב בפתח, הגיע הזמן לתכנן את החג הבא, שיהיה מעוצב וחגיגי במיוחד. הנה דוגמא להרמת כוסית לא שיגרתית שעיצבתי בחדר ישיבות של חברת עורכי דין במרכז תל אביב.

מרימים כוס קאווה

במרכז תל אביב, בלב "סצינת" משרדי עורכי הדין הישראלית, קיים משרד אחד, עם אופי קצת אחר...
משרד רציני ומכובד ששומר על רמה גבוהה עם בעלים ועובדים בעלי אופי צעיר ורענן.

הגעתי לפגישה מוכנה עם רעיון עבור עיצוב הרמת הכוסית, אך תוך כדי הפגישה, הבנתי שהקונספט לא מתאים לאופי המקום והיה ברור לכל הנוכחים בפגישה, כי הקונספט חייב להשתנות.
מיד (עניין של דקה) חשבתי על קונספט חדש, קונספט שיתלבש בצורה מושלמת על האופי של 90 עורכי דין צעירים ואו צעירים בנפשם. קונספט מרענן, צעיר ואיכותי. קונספט אביבי ולימוני. קונספט כלבבי.

ההשראה שלי עבור בחירת האלמנטים לעיצוב הגיעו מדוכני לימונדה ישנים, דמיינתי דוכן מעץ ישן עם גגון בצבעי צהוב ולבן, שלט שעליו כתוב בכתב יד את מחיר המשקה והמון צבע צהוב.

עכשיו כשיש קונספט ויש השראה, אפשר להתחיל לעבוד. אך, עמדה בפני בעיה קטנה, החלל בו תתקיים הרמת הכוסית! חדר ישיבות אפור עם לוח מחיק לבן, שולחן אינסופי במרכז החלל וחלונות עצומים חסרי אופי (מלבד הנוף המושלם של תל אביב).
מאתגר אך אפשרי!

הרמת כוסית בחדר ישיבות

בתור התחלה תליתי וילונות פסים שנתפרו בעבודת יד מבדים בצבע צהוב ולבן עם קצוות מעוגלים בסגנון גגוני 
שמש הן בכניסות לחדר והן מעל הלוח. בנוסף, תליתי שרשראות דגלים בצבעים חום, צהוב ולבן שהעניקו אוירה חגיגית בכל החלל וכיסיתי את השולחן את השולחן כיסיתי במפה צהובה משובצת משולבת עם מפה מבד יוטה טבעי.

אוירה אביבית וחגיגית

כוסות מעוצבות

קנקן לימונענע

בקבוקונים ממותגים

בחרתי בכלים בגווני צהוב ולבן ובאמצעות החומר הגרפי הכנסתי צבע שחור המדמה לוח גירי. שילבתי פרחי גרברה לבנה, עגולה ומושלמת בתוך צנצנות מעוצבות.

צהוב ורענן

שקי פופקורן למזיגה עצמית, לא רק קישים

מתוק ויפה

תוויות אוכל ממותגות

גם המלוחים והמתוקים התלבשו בחליפה אביבית צהובה והשלימו את המראה של הרמת הכוסית והוסיפו טעמים משובחים.







כל העובדים קיבלו הזמנה מעוצבת שנשלחה במייל, להרמת כוסית מיוחדת, זכורה וממש לא סטנדרטית. 

הזמנה שנשלחה לכל העובדים דרך המייל

מי אמר שהרמות כוסית צריכות להראות משעממות עם אותם בורקסים ויין פטישים מונחים על שולחן ישיבות בחדר אפור ורגיל?? כשאפשר לשדרג בקלות ולהפוך את הרמות הכוסית למעניינות, יפות, חגיגיות, טעימות וזכורות?
אני מאמינה שזה מסוג הדברים שמרימים את המורל והופכים את העובדים למרוצים יותר.  

לחיים!
מאחלת לכולכם חג אביב שמח! 

** אם אהבתם, כיתבו לי, אשמח לקרוא תגובות ואם תרצו לקבל עוד עדכונים, הרשמו לרשימת התפוצה של הבלוכ ואני אדאג להמשיך להעלות פוסטים בסגנון **

עיצוב ומיתוג:אסיניקה 
מתוקים ומלוחים: Adi Barak 
צילום: Avi Kayton

5 תגובות: