חמסה, בלי עין הרע! יום הולדת 55 לחמדה

הנה שיעור באיך לחגוג יום הולדת מיוחדת ולהנות מהחיים גם ובמיוחד בגיל 55.
חמדה, לקוחה חוזרת שלי ועכשיו גם ידידה, חוגגת יום הולדת עם חברות בסימן "נגד עין הרע" וגם, מסתבר ש"בכור" זה לא רק הילד הראשון שנולד



חמדה היא בעלת משפחתון ביום ויודעת להנות בשאר הזמן והחודש חוגגת יום הולדת. את חמדה הכרתי לפני שנה וחצי כאשר פנתה אלי בכדי שאעצב לה את חגיגת היותה סבתא בפעם הראשונה, היא סירבה לקרוא לזה מסיבת ברית או הולדת הנכד, איזו אישה מגניבה! תמונות מחגיגת הסבתא, ניתן לראות כאן בקליק.
כבר אז, בפגישתנו הראשונה, גיליתי אישה אחרת, אישה שרואה את הדברים שונה ובעיקר אישה שיודעת להנות.
לשמחתי, מההתחלה היה ביננו חיבור והבנה.

חמדה - כמה שמחת חיים  

לפני שנה, חמדה התקשרה אלי ואמרה:
״אסינקה, מה שלומך? יש לי יומולדת ואני רוצה שתעצבי לי אותה בסגנון חמסה!״
חמדה רק אמרה ״חמסה״ וכבר היה לי רעיון למה שהיא תאהב, עיצבתי לה בעבר, מכירה אותה כבר ויודעת איך לרגש אותה דרך העיצוב.
כמה מתבקש לחגוג יום הולדת 55 בסימן נגד עין הרע וכמה כייף לעצב ללקוחות חוזרים...



אז יצאתי למשימה ויצרתי לחמדה יומולדת בלי עין הרע.
תחילה, חיפשתי אלמנטים ויזואליים הקשורים לאמונות טפלות ולטקסים למניעת עין הרע, בחרתי צבעוניות שתתאים לאופי האירוע, אספתי כלים ופחיות וצבעתי בהתאם ובחרתי פרחים שישתלבו עם הכל.
כדי להשלים את האוירה, תליתי שרשראות דגלים מדויילי (ניירות תחרה) והדלקתי עששיות מונחות ותלויות שליוו את האירוע גם לאחר השקיעה.









למדתי מחמדה שיש דבר הנקרא "בכור" - שריפת תבלין לטיהור הבית. ואני חשבתי שבכור זה הילד הראשון שנולד - דברים שאני לומדת ככה על הדרך (:
את אותו תבלין "בכור" הכנסתי יחד עם אביזרים נוספים לתוך שקיק מבד ויצרתי ערכה "נגד עין הרע" עבור כל האורחות באירוע.










חמדתי, שנה אחרי אותה חגיגה, מזל טוב! התמזל מזלי שהכרתי אותך ותודה שבחרת בי שוב (: 

עיצוב: אסיניקה
צילום: Avi Kayton

** אהבתם? כיתבו לי, אשמח לקרוא תגובות ואם תרצו לקבל עוד עדכונים, הרשמו לרשימת התפוצה של הבלוג כאן בצד ימין ואני אדאג להמשיך ולעדכן **

3 תגובות:

  1. מקסים!! העיצוב מזכיר לי את משפחתי בתורכיה, וזה מחמם את הלב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי שירה, תודה על תגובתך!
      האמת שאני נולדתי בטורקיה וגם לי עדיין יש שם משפחה. אין ספק שאני מושפעת ויזואלית מהמקום הקסום הזה.. מקווה שאוכל להמשיך לבקר שם אחרי כל הבלאגן שארדואן עושה שם...

      מחק
    2. אני גם כל כך רוצה לבקר שוב! אלמלא ארדואן כבר מזמן הייתי מבקרת באיסטנבול היפהפיה.

      מחק