חתונה בניחוח של פעם בלב תל אביב

תריסי עץ ישנים, צנצנות, מסגרות, לוח גירי, אביזרים ישנים והרבה גיבסניות.
כך מעצבים חתונה בניחוח של פעם בלב תל אביב.

קרן וגילעד בעמדת הצילום 
קרן וגילעד (כן, גילעד עם י') מכירים כבר 10 שנים! בשעה טובה, הם החליטו להתחתן (: מזל טוב!
כשפגשתי אותם, הכל היה כבר סגור, מקום, צלמת, שמלה, מוזיקה.....הכל!
חוץ מהזמנה,עיצוב ומתנה לאורחים, כאן אני נכנסתי לתמונה. 
(יצא לי כבר להגיד שאני אוהבת את העבודה שלי?)

רוב הפגישה קרן ואני העלנו רעיונות, התלהבנו, התרגשנו ויצאנו מהמסגרת.
וגילעד, לא תמיד הבין ממה אנחנו כל כך מתלהבות (: 
אין מה לעשות, ככה אנחנו הכלות, רוצות שהכל יהיה מיוחד באירוע החד פעמי של חיינו.
בשורה התחתונה, היתה כימיה טובה ורעיונות מוצלחים. 

ההזמנה עם ג'ינג'י החתול הפרטי של קרן וגילעד
אז מהר מאוד הכל נבנה, הכל התעצב ויצרנו תמונה כוללת של חתונה מעוצבת בתוך מסגרת.
עיצבתי הכל בניחוח של פעם (כמו שאני מאוד אוהבת), בחרתי אלמנטים, אספתי צנצנות, בחרתי צבעוניות, תליתי מסגרות, הכנתי שפמים, מיתגתי ובנוסף לקחתי את הזוג (הזורם!!) לסשן צילומים חוויתי שהכניס את כולנו למכונת זמן שהעבירה אותנו כמה שנים אחורה.

אז קבלו, חתונת שישי בלב תל אביב בניחוח של פעם. 

תמונה מסשן הצילומים

פתקיות הושבה על תריס עץ ישן
עמדת הכניסה
מרכזי שולחן מצנצנות מעוצבים 
אביזרים ישנים 
עמדת נשנושים על הבר 
מרכז שולחן אבירים 
עמדת צילום ממסגרות 
אביזרים לצילומים 
עמדת צילום בפעולה 
קרן 

בועות סבון ממותגות 
אביזרים ממותגים
עמדת יציאה 
שבת שלום - חלות לכל האורחים 
חלות ממותגות לשבת 
תודה שבאתם 

קרן וגילעד, מאחלת לכם זוגיות מופלאה והמון אהבה!! תודה שבחרתם לשתף אותי בתהליך ושבחרתם להכניס את העיצוב שלי לאלבום הזכרונות שלכם.
אוהבת אתכם!

ובהזדמנות זו, רציתי להגיד תודה לאפרת ציון הצלמת הקוסמת, שאגב, צילמה גם את החתונה הפרטית שלי לפני כמה שנים טובות. קרן וגילעד, בחירה מצויינת!

עיצוב: אסיניקה
צילום: אפרת ציון
חלות: לחם ארז שוסטר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה